
- Martin i Aston produkują auta od 106-lat, a oto ich pierwszy SUV
- prace nad modelem Aston Martin DBX rozpoczęły się w 2015 roku
- produkowany będzie w nowym (drugim) zakładzie produkcyjnym Astona w Saint Athan w Walii

- pod maską podwójnie turbodoładowane 4-litry w widlastym układzie V8
- wypluwa 550 arystokratów pociągowych (700 niutonometrów)
- paczka pęknie po upływie 4,5 sekundy, szału nie ma, większość ,,sportowych SUV-ów” zostawia go daleko w tyle

- odłączane cylindry, tak żeby być eko
- adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne (z regulacją + 45 mm, – 50 mm)
- waga 2245 kilo
- dzielone tylne siedzenia, tak aby można było swobodnie przewieźć lodówkę tudzież pralkę
- po raz pierwszy w branży elektryczna roleta dachowa wykończona Alcantarą
- kabina wykończona drewnem orzechowym bądź tkaniną wykonaną w 80% z wełny
- pierwszych 500 klientów Aston Martin DBX otrzyma specjalną naklejkę na błotniki, tablice progowe, książkę z podpisem bosa Andy’iego Palmera, a, i jeszcze zaproszenie na przyjęcie koktajlowe (po zamówienia odsyłam na stronę producenta)
- kosztuje to około 1/4 lotów marszałka Kuchcińskiego (w okresie od marca 2018 roku do maja 2019 roku, uwzględniamy tylko loty z Warszawy do Rzeszowa i z powrotem)
Skala wąsa



